Platinum díjjal jutalmazta a IATA a Lufthansa mobilszolgáltatásai kínálatát

media_898869264.jpgAz International Air Transport Association (IATA) „Fast Travel Platinum Award” díjjal jutalmazta a Lufthansa mobil önkiszolgáló megoldásait.

„Fast Travel” programjával a IATA élvezetesebbé kívánja tenni az utazást a légitársaságok utasai számára. Célja, hogy egyszerűsítse az utazást és csökkentse a várakozási időt. A program kiterjed a check-in folyamatra, a poggyászleadásra, a dokumentumok ellenőrzésére, az átszállásra, az önálló beszállásra és a poggyászkiadásra. A „Fast Travel Platinum Award" azokat a légitársaságokat jutalmazza, amelyek legalább 80% arányban biztosítják a mobil önkiszolgálás lehetőségét utasaiknak ezeken a területeken.

A Lufthansa mindig is élen járt a digitális utasszolgáltatások nyújtásában. A mobil beszállókártya, a repülőjárattal kapcsolatos változásokról küldött valós idejű értesítés, az otthon nyomtatható és a „Smart Tag” elektronikus poggyászcímke időt takarít meg és kényelmesebbé teszi a repülést.

A Smart Tag már a digitális jövő kezdete a légiközlekedésben

A Lufthansánál az utasok a repülés előtti és alatti szolgáltatások 96%-át önállóan tudják végrehajtani. Ennek alapján a Lufthansa a IATA-nál elérhető legmagasabb szintű besorolást kapta. A Lufthansa utasai a világon mindenütt igénybe vehetik az időtakarékos és az utazás kényelmét tovább fokozó szolgáltatásokat.

Tetszett amit olvastál? - További friss, és érdekes információért kattints a blog Facebook oldalára. Itt nyomhatsz egy LIKE gombot!