BUD flyer - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://budflyer.blog.hu/2022/03/18/visszaepul_a_forgalom_de_a_jovo_kiszamithatatlan_ime_a_2022-es_budapesti_nyari_menetrend/full_commentlist/1#c41293296
Válasz erre: Fokoztatosan visszatér a forgalom, de a jövő kiszámíthatatlan - íme a 2022-es budapesti nyári menetrend
2022-03-19T20:05:58+01:00
2022-03-19T20:05:58+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Az Aer Lingus és Sevilla kiesését sajnálom.
https://budflyer.blog.hu/2020/09/01/ujra_visszaeshet_a_forgalom_ferhigyen/full_commentlist/1#c38885420
Válasz erre: Újra jelentősen visszaeshet az utasforgalom Ferihegyen!
2020-09-02T14:42:54+02:00
2020-09-02T14:42:54+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Talán nem lesz annyira drasztikus a leállás mint tavasszal, de biztos a csökkenés. Most gondolom egy-két hétig a társaságok is mérlegelik mennyi a forgalom és aztán döntenek a törlések számáról.
https://budflyer.blog.hu/2020/07/01/megsem_inditja_ujra_budapesti_jaratait_2021-ben_az_american_airlines/full_commentlist/1#c38655842
Válasz erre: Mégsem indítja újra budapesti járatait 2021-ben az American Airlines!
2020-07-01T18:53:39+02:00
2020-07-01T18:53:39+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
COVID nélkül se lett volna elég utas...
https://budflyer.blog.hu/2020/04/02/35_szazalekkal_esett_marciusban_a_wizz_air_forgalma/full_commentlist/1#c38363418
Válasz erre: 35 százalékkal esett vissza márciusban a Wizz Air utasforgalma!
2020-04-02T22:59:05+02:00
2020-04-02T22:59:05+02:00
imee01
http://blog.hu/user/1322465
Vajon az utasszámot az eladott jegyek, vagy a tényleges utasszám alapján adják meg? Idén márciusra nekem is volt jegyem egy Wizzair járatra, de végül nem utaztam el. A jegyet visszaváltani nem lett volna értelme, mert a Wizznél 80 euró a visszaváltás díja, ami azt jelenti, hogy ha ennél olcsóbb volt a jegy, még fizetni kellene érte, hogy töröljék a foglalást. Vajon volt már olyan, hogy valaki még fizetett is azért, hogy töröljék a foglalását?
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328988
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T18:34:18+01:00
2020-03-25T18:34:18+01:00
dsteel
http://blog.hu/user/221992
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38328968" class="reply_nick_572933" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38328968 );">@sóhegy049</a>: Én csinálom a Tiltakozás a zuglói légifolyosó ellen c. FB csoportot. Van még 1-2 FB csoport a témában. Elképesztő mocsokságok vannak a BUD reptérrel kapcsolatban, teljesen félretájékoztatottak az emberek stb. Hidd el, vannak ötletek, kinek az érdeke. Pl a reptér üzemeltetése egy kanadai nyugdíjbiztosítót gyarapít: hol érdekel egy kanadai céget, mi van itt? Egyébként a magyar állam is mindig rosszul kezelte a repteret, pártállástól függetlenül. Azt valóban nem értem, a kormány miért nem záratja most be - illetve csak áruszállítás kellene. A kanadai cég meg hülye lesz bezárni magát, amíg erre nem kötelezik.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328968
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T18:29:10+01:00
2020-03-25T18:29:10+01:00
sóhegy049
http://blog.hu/user/572933
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38326792" class="reply_nick_221992" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38326792 );">@dsteel</a>: <br />
Nem, ebből sem fogunk tanulni, - kinek nem inge - a többi meg nem tudom, hogy miért érdeke itthon valakiknek, hogy még mindig lehet ki és beutazni?
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328948
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T18:26:21+01:00
2020-03-25T18:26:21+01:00
sóhegy049
http://blog.hu/user/572933
Sajnálom és együttérzek a reptéri dolgozókkal, a légitársaságok dolgozóival, de még mindig nem értem azt, hogy lehet a mai napig utazgatni? Mindegy hová, ha ránéz az ember a térképre, az Antarktisz az egyetlen "tiszta" hely... Nem parázom túl, mielőtt valaki ezzel jönne, de ezt a szutykot így nem lehet megfékezni, ld.: Kína.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328434
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T16:33:02+01:00
2020-03-25T16:33:02+01:00
AngeI
http://blog.hu/user/891489
A globalizáció végnapjai..
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328182
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T15:24:25+01:00
2020-03-25T15:24:25+01:00
@dsteel: <br />
Jól látod, hogy az adózással van gond, amiatt fordulhat elő, hogy van hogy olcsóbban lehet eljutni Budapestről Londonba, mint Budapestről Nyíregyházára. Szvsz minden ilyen környezetvédelmi probléma úgy kezelhető legjobban, ha az externáliákat beárazzuk, itt ez nem hogy nem történik meg, de még előnyben is részesítik a repülést minden máshoz képest. Nem magával a turizmussal van baj, de ilyen árazással simán az is elmegy egy távoli országba, akit ott semmi nem érdekel, csak egy wellness szállodában punnyadna, ami itthon is van dögivel, de repjeggyel együtt ugyanannyiért vagy olcsóbban megvan neki máshol, és még el is mondhatja, hogy ott volt.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328082
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T14:55:58+01:00
2020-03-25T14:55:58+01:00
citrix
http://blog.hu/user/196875
"Maradj otthon", de legalábbis csak a legszükségesebb teendőkre mozdulj ki. Ezt kérik mindenkitől, nem ok nélkül. Erre itt sajnáljuk a repteret mert nem rököd napi 46 ezer ember?! Ne vicceljünk már, még ez a 6 ezer is 6 ezerrel több mint kellene.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328078
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T14:54:31+01:00
2020-03-25T14:54:31+01:00
dsteel
http://blog.hu/user/221992
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38328040" class="reply_nick_1395477" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38328040 );">@Perler Zuárd</a>: Jól látod. Rohadtul remélem, hogy a repülő helyett vonattal trend jobban terjed majd, ha lecseng járvány (ehhez persze nemártanak olyan vasutak, amik ezt bírják). De az a MINIMUM, hogy a kerozinon is legyen jövedéki adó, az állam ne támogassa külön a repkedést (mint pl eddig a wizz balkáni járatait) és még ki tudja, mit kell ahhoz tenni, hogy végre igazságosan összeálljon a kép, mennyivel drágább repülni valahova, mint vonatozni (hát igen, környezetvédelmi adó is kéne a repjegyre). Általában ilyenkor szoktam fórumokon kapni az oltást, hogy hagyjam a repülést, mert juj mi lesz, ha nem tudunk repkedni. Semmi. Semmi. nem volt gyerekkoromban, mikor nem repkedett mindenki orrba szájba. Ehh.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38328040
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T14:47:38+01:00
2020-03-25T14:47:38+01:00
Perler Zuárd
http://blog.hu/user/1395477
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38326792" class="reply_nick_221992" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38326792 );">@dsteel</a>: Hja, azok az ágazatok sínylik meg leginkább a járványt, amelyek a mesterségesen felkorbácsolt fogyasztási őrületet szolgálják ki: vészhelyzet esetén nagyon jól lehet látni, hogy a népnek valójában mire is van szüksége – és mire nincs. Például arra az eszelős gyüszmékelésre, ami az egész világon elteljedt: minden ostoba pronyónak állandóan a világ túlsó felére kell repülnie, csak, hogy fogyjon a kerozin – amit lát, abból úgyse ért semmit se. <br />
Remélhetőleg ez a káosz annyiban tisztulást fog hozni, hogy világosan látszanak majd a tényleges szükségletek és azok a területek, amelyeket mindenképpen meg- illetve fenn kell tartani. Például az önellátó gazdaságot, amely legalább a honi élelmezést megoldja.<br />
Félő persze, hogy a járvány múltával az érdekelt körök ugyanezt a prolihülyítést fogják folytatni, sőt, kettőzött erőkkel, hogy behozzák az elmaradt profitot – na, mindegy, ez legfeljebb az euroatlanti idióta álliberális világ összeomlását sietteti csak.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38327892
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T14:16:54+01:00
2020-03-25T14:16:54+01:00
Fikalnyik Eugén
http://blog.hu/user/48273
Ezt a sírást.<br />
Talán majd vis maiorra hivatkozva elhúz az üzemeltető végre, és az Incheonhoz vagy Schipolhoz hasonlóan újra állami tulajdonban lesz az üzemeltetés.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38327674
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T13:41:42+01:00
2020-03-25T13:41:42+01:00
dsteel
http://blog.hu/user/221992
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38327612" class="reply_nick_1144178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38327612 );">@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember</a>: Jaja, nálunk állítólag 700 m körül mennek. Madárcsicsergős, síri csendes kertvárosban lakom, ebbe hasít bele kb olyan 80dB-lel egy ilyen szörnyeteg. Nagyon nehezen viselem. Persze, most. mindenki többet van otthon, szegény környezetnek most van kicsit lehetősége fellélegezni.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38327612
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T13:29:39+01:00
2020-03-25T13:29:39+01:00
<a href="https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten?full_commentlist=1#c38326792" class="reply_nick_221992" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38326792 );">@dsteel</a>: Egy perccel előtted lakom Óbudán. Itt mennek el 1000 méteren. Időnként jó poén a flight24-en nézni, ahogy ideérnek és az ablakban figyelni, ahogy elhúznak. A Boeingek alattomosak, mert alig hallani őket, de az Airbusok már előre süvítenek, hogy jönnek. Időnként felbukkan egy egy óriásgép is, de most, hogy nincsenek olyan érzés, mintha átirányították volna őket Monor felé, amikor váltogatni szokták, hogy azért tudjunk aludni. Gondoljatok a bálnákra és a delfinekre, mert a hajócsavarok ezt teszik velük és ők nem tudnak reklamálni! A kis zöld gondolat után még annyit, hogy ma láttam életem első tök üres 9-es buszát napközben, de az 1-es villamoson is alig voltak. Úgyhogy nem csak a reptér, de a BKV, bocsika BKK is üres.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38326792
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T10:52:36+01:00
2020-03-25T10:52:36+01:00
dsteel
http://blog.hu/user/221992
Ez az egyik, amit az előttem szóló mondott. A másik, hogy itt, Zuglóban, a légifolyosó alatt (igen, egyébként 12 km-re a reptértől) végre lehet ÉLNI. Használni a kertet, éjjel aludni. A Földön jelenleg töredékére esett vissza a légi szennyezés végre (a főváros felett egyébként meglévő zajszennyezésről nem is beszélve). Mikor fogja fel az emberiség, hogy egyébként pont a rengeteg repülő és turista hurcolta szét pillanatok alatt a vírust (és Budapestre hordja még most is, hiszen nemcsak utasstop nincs, hanem ellenőrzés sem azoknak, akik jönnek), mivel kihasználták a filléres (az egyébként igazságtalanul adózatlan kerozinból egyenesen következő) jegyárakat. Alig várja az emberiség, hogy a vírus lecsengésével újra visszaállítsa a "megfelelő" mennyiségű utasforgalmat (és vele a járványok gyorsabb terjedésével járó kockázatot). Miért kell ezt így csinálni? Annyira remélem, hogy tanultunk ebből. és kicsit máshogy csináljuk majd a járvány elmúltával.
https://budflyer.blog.hu/2020/03/24/alig_par_ezer_fore_esett_vissza_az_utasforgalom_budapesten/full_commentlist/1#c38326580
Válasz erre: Alig pár ezer főre esett vissza az utasforgalom Budapesten!
2020-03-25T10:14:49+01:00
2020-03-25T10:14:49+01:00
Faszért nincs teljesen leállítva az utasforgalom.
https://budflyer.blog.hu/2020/02/08/igy_teljesitettek_a_hosszutavu_jaratok_2019-ben/full_commentlist/1#c38147790
Válasz erre: Így teljesítettek a hosszútávú járatok 2019-ben!
2020-02-09T10:12:14+01:00
2020-02-09T10:12:14+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
A számok alapján az új kínai járatok ugyanúgy megbuktak, mint Chicago. Ráadásul a koronavírus miatt még annyi utas se lesz, mint tavaly.<br /><br /><a href="https://budflyer.blog.hu/2020/02/08/igy_teljesitettek_a_hosszutavu_jaratok_2019-ben?full_commentlist=1#c38145348" class="reply_nick_761316" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38145348 );">@_e30st_</a>: Vagy éppen alacsonyabb, mert annyira nem vették a jegyeket, hogy egy rakás pesti járatot töröltek és simán össze tudták vonni a varsói járatokkal.
https://budflyer.blog.hu/2020/02/08/igy_teljesitettek_a_hosszutavu_jaratok_2019-ben/full_commentlist/1#c38145348
Válasz erre: Így teljesítettek a hosszútávú járatok 2019-ben!
2020-02-08T19:24:48+01:00
2020-02-08T19:24:48+01:00
_e30st_
http://blog.hu/user/761316
A LOT a 787-esek kiesese miatt eleg sok jaratot berelt 767-essel teljesitett, annak pedig alacsonyabb az ulesszama, ugyhogy szerintem magasabb lesz az a LF
https://budflyer.blog.hu/2020/01/16/a_budapest-varso-praga_haromszog_2019-es_eve/full_commentlist/1#c38066030
Válasz erre: A Budapest-Prága-Varsó háromszög 2019-es éve
2020-01-19T10:22:00+01:00
2020-01-19T10:22:00+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Jobb lenne ha mennyiségi verseny helyett a minőségről is esne szó. Nem (csak) arra kellene törekedni, hogy több utast vonzzon be Budapest, hanem arra is, hogy fizetőképes utasok forduljanak meg a repülőtéren, mert az ugyanakkora utasszám mellett, költséges bővítések és beruházások nélkül eredményezne nagyobb bevételt.
https://budflyer.blog.hu/2019/11/04/itt_az_american_airlines_valasza_a_lot_visszalepesere/full_commentlist/1#c37805870
Válasz erre: Itt az American Airlines válasza a LOT visszalépésére!
2019-11-04T13:51:42+01:00
2019-11-04T13:51:42+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Nem vagyok szakértő és az utasszámokat sem ismerem, de úgy érzem, hogy az amerikai útvonalak olyan se vele, se nélküle esetek Budapestről. Ha nincs közvetlen kapcsolat, akkor hiányzik, amikor meg van, nem lehet megtölteni a gépeket. Talán akkor működne, ha A320 méretű géppel lehetne repülni. (?)
https://budflyer.blog.hu/2019/11/04/itt_az_american_airlines_valasza_a_lot_visszalepesere/full_commentlist/1#c37804768
Válasz erre: Itt az American Airlines válasza a LOT visszalépésére!
2019-11-04T08:50:59+01:00
2019-11-04T08:50:59+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Kíváncsi vagyok, hogy az AA eléri-e az 50%-os töltöttséget vagy az üres gépek miatt ők is gyorsan kukázni fogják a chicagói járatot.<br />
A LOT nagyot fog bukni a napi New York-kal is, hiszen a heti 3 járatot is csak úgy tudták megtölteni, hogy 4-re adtak el jegyeket, majd egyet töröltek...
https://budflyer.blog.hu/2019/10/28/kulonleges_evfordulo_5_eve_budapesten_az_emirates/full_commentlist/1#c37785702
Válasz erre: Különleges évforduló: 5 éve Budapesten az Emirates!
2019-10-29T02:52:50+01:00
2019-10-29T02:52:50+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Engem az érdekelne, hány magyar lépett feljebb a belépő szintről a hűség programukban?
https://budflyer.blog.hu/2019/10/09/100_eve_repiti_utasait_a_vilag_legregebbi_legitarsasaga/full_commentlist/1#c37723312
Válasz erre: 100 éve repíti utasait a világ legrégebbi légitársasága
2019-10-11T06:54:16+02:00
2019-10-11T06:54:16+02:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
Ha már többször is előkerült a posztban a KLM és a királyiság, talán meg lehetett volna említeni azt is, hogy a társaság egyik Boeing 737-esen rendszeresen repülő másodpilótája egy bizonyos Wilhelm-Alexander "van Buren" - akit a világ egyébként mostanában csak III. Vilmos Sándor holland királyként ismer.:-)
https://budflyer.blog.hu/2019/10/05/ma_mar_ferihegy_is_alkalmas_menetrendszerint_kozlekedo_a380-as_jaratok_fogadasara/full_commentlist/1#c37710888
Válasz erre: Ma már Ferihegy is alkalmas a menetrendszerinti A380-as gépek fogadására!
2019-10-07T13:58:56+02:00
2019-10-07T13:58:56+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
<a href="https://budflyer.blog.hu/2019/10/05/ma_mar_ferihegy_is_alkalmas_menetrendszerint_kozlekedo_a380-as_jaratok_fogadasara?full_commentlist=1#c37707946" class="reply_nick_59480" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37707946 );">@naplómente</a>: Van rá esély, mert az Emiratesnek annyi A380 gépe van, hogy még a WC-re is azzal járnak.
https://budflyer.blog.hu/2019/10/05/ma_mar_ferihegy_is_alkalmas_menetrendszerint_kozlekedo_a380-as_jaratok_fogadasara/full_commentlist/1#c37707946
Válasz erre: Ma már Ferihegy is alkalmas a menetrendszerinti A380-as gépek fogadására!
2019-10-06T18:54:49+02:00
2019-10-06T18:54:49+02:00
naplómente
http://blog.hu/user/59480
Állítólag januártól a bálna fog járni.
https://budflyer.blog.hu/2019/10/03/uton_a_vilagban_az_esos_bangkok_es_a_napsutotte_doha/full_commentlist/1#c37698878
Válasz erre: Úton a világban: az esős Bangkok és a napsütötte Doha
2019-10-03T20:38:43+02:00
2019-10-03T20:38:43+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Csodálatos hely Thaiföld, örülök, hogy eljutottál! Három éve voltam ott, jó volt visszanézni a képeiden a várost! Remélem hamarosan ismét repülhetsz hasonló tájakra!
https://budflyer.blog.hu/2019/10/03/uton_a_vilagban_az_esos_bangkok_es_a_napsutotte_doha/full_commentlist/1#c37698870
Válasz erre: Úton a világban: az esős Bangkok és a napsütötte Doha
2019-10-03T20:35:37+02:00
2019-10-03T20:35:37+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Most nemrég páratlan élmény volt a Qsuite kabinban utazni:<br /><a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/09/28/qatar_airways_qsuite">utazotodi.blog.hu/2019/09/28/qatar_airways_qsuite</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/10/03/uton_a_vilagban_az_esos_bangkok_es_a_napsutotte_doha/full_commentlist/1#c37698868
Válasz erre: Úton a világban: az esős Bangkok és a napsütötte Doha
2019-10-03T20:34:44+02:00
2019-10-03T20:34:44+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A két repülőjárat között meg az Al Mourjan várót Dohában:<br /><a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/01/12/ausztralia_ii">utazotodi.blog.hu/2019/01/12/ausztralia_ii</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/10/03/uton_a_vilagban_az_esos_bangkok_es_a_napsutotte_doha/full_commentlist/1#c37698866
Válasz erre: Úton a világban: az esős Bangkok és a napsütötte Doha
2019-10-03T20:33:46+02:00
2019-10-03T20:33:46+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A Qatar turista osztálynál már csak a business kabin jobb, nekem volt szerencsém Ausztrália felé kipróbálni a székeket a Dreamlineren és az A380 gépen a fedélzeti bárt!<br /><a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/01/05/ausztralia_i">utazotodi.blog.hu/2019/01/05/ausztralia_i</a><br /><br /><a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/01/19/ausztralia_iii">utazotodi.blog.hu/2019/01/19/ausztralia_iii</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/10/03/uton_a_vilagban_az_esos_bangkok_es_a_napsutotte_doha/full_commentlist/1#c37698844
Válasz erre: Úton a világban: az esős Bangkok és a napsütötte Doha
2019-10-03T20:27:35+02:00
2019-10-03T20:27:35+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A közel-keleti légitársaságok gépein (Qatar, Emirates) a turista osztály is felér egy európai premium economyval.Kiemelném, hogy a főétel három fogásból választhtó a szokásos kettő helyett.
https://budflyer.blog.hu/2019/09/28/az_elmult_hetek_ujdonsagai_973/full_commentlist/1#c37680522
Válasz erre: Az elmúlt hetek újdonságai!
2019-09-28T21:19:36+02:00
2019-09-28T21:19:36+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
A LOT helyett valami megbízható cég is nyithatna járatokat. Annyira bevált nekik az USA, hogy a heti 4 New York--ból is töröltek járatokat és a télre betörölt chicagói járatokon felül már a nyári menetrendből is töröltek fű alatt. Ráadásul Budapesten nincs átszállási lehetőség Varsó felé, hiszen onnan is van közvetlen járatuk...<br />
Most nem tudom, hogy akarnak jövőre napi járatot New York-ba, talán kaptak rá állami támogatást, ezért vigyorogtak Szíjjártóval?
https://budflyer.blog.hu/2019/06/16/mar_targyalasok_folynak_a_wizz_air_feherorosz_piacon_valo_megjeleneserol/full_commentlist/1#c37318792
Válasz erre: Már tárgyalások folynak a Wizz Air Fehérorosz piacon való megjelenéséről
2019-06-17T07:26:34+02:00
2019-06-17T07:26:34+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Ezt már tavaly óta pletykálják, szerintem itt is volt róla poszt. Viktornak is biztos tetszene, szereti a diktátorokat...
https://budflyer.blog.hu/2019/05/31/budapest_lesz_a_lot_masodik_kozpontja/full_commentlist/1#c37265948
Válasz erre: Budapest lesz a LOT második központja!
2019-06-01T22:33:03+02:00
2019-06-01T22:33:03+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Érdekes, ezek nem tudják, hogy Magyarországon nem lehet nyereségesen légitársaságot üzemeltetni? Azt mondták, ezért ment csődbe a MALÉV is és ezért nem támasztják fel, nem? Ja, nem.
https://budflyer.blog.hu/2019/06/01/erosen_szezonalis_a_transzatlanti_piac_budapesten/full_commentlist/1#c37265936
Válasz erre: Erősen szezonális a transzatlanti piac Budapesten!
2019-06-01T22:28:14+02:00
2019-06-01T22:28:14+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Hát ez katasztrofális... A LOT nagyon gyenge, de a többi sem muzsikál valami szépen. A gond az, hogy ez egy öngerjesztő folyamat: mivel nincs elég utas, a LOT visszavágja a járatszámot, a kevés járat miatt meg még több utas választ más módot. Hiába, Magyarországon nincs fizetőképes kereslet, máshonnan kell hozni csatlakozó utast, nincs mese.<br /><br />
Lehet tudni valamit a turista/business bontásról? A business utasok súlyozva vannak benne, vagy csak per kopf?
https://budflyer.blog.hu/2019/06/01/erosen_szezonalis_a_transzatlanti_piac_budapesten/full_commentlist/1#c37263826
Válasz erre: Erősen szezonális a transzatlanti piac Budapesten!
2019-06-01T12:41:06+02:00
2019-06-01T12:41:06+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
A LOT erre a gyenge teljesítményre alapozva akar pesti bázist nyitni? Hamarabb becsődölnek, minthogy nyereségesek legyenek a transzatlanti járataik...
https://budflyer.blog.hu/2019/05/14/ujabb_ablakokat_szigetel_a_zaj_ellen_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c37188688
Válasz erre: Újabb ablakokat szigetel a zaj ellen a Budapest Airport!
2019-05-15T14:13:43+02:00
2019-05-15T14:13:43+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A nyitott ablakra nincs még megoldás...
https://budflyer.blog.hu/2019/05/08/visszater_budapesre_az_air_serbia/full_commentlist/1#c37156880
Válasz erre: Visszatér Budapestre az Air Serbia!
2019-05-08T12:16:37+02:00
2019-05-08T12:16:37+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Szerb állami támogatás a szerb állami cégnek, milyen meglepő...
https://budflyer.blog.hu/2019/05/04/budapestre_jonne_a_turkmenistan_airlines/full_commentlist/1#c37138486
Válasz erre: Budapestre jönne a Turkmenistan Airlines!?
2019-05-04T12:18:47+02:00
2019-05-04T12:18:47+02:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
Hiányoznak, mint ablakos tótnak a hanyattesés...
https://budflyer.blog.hu/2019/04/26/libanoni_startup_legitarsasag_jonne_budapestre/full_commentlist/1#c37108630
Válasz erre: Libanoni startup légitársaság jönne Budapestre?
2019-04-27T22:11:10+02:00
2019-04-27T22:11:10+02:00
wrstjnethn
http://blog.hu/user/409388
Komolytalan.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c37028387
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-04-07T10:02:12+02:00
2019-04-07T10:02:12+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
Mondjuk ilyenkor azért a Bud vezetői elgondolkoznak azon hogy jó irányba fejlesztenek-e? Ezen a blog-on szinte hetente van hír, hogy még 3 kínai város, meg Singapore, meg DK Ázsiai terjeszkedés. Azt közben a csúcs távolsági járaton (JFK) időszakonként van 40%-os telitettség. A reptér egyéb területeken (várakozó sorok a check-in pultnál, hiéna taxisok, piszok lassú biztonsági ellenörzés, böröndnyitogató rakodók stb stb) átlag alatt, vagy egyenesen siralmasan teljesít. Tök jó lenne, ha végre valami a saját kategóriájában kezelné magát, nem akarna regionális központ lenni, hanem azt a szerepet amit neki szánt a sors (egy kis méretű ország reptere) becsülettel ellátná.
https://budflyer.blog.hu/2019/04/03/a_wizz_air_viheti_a_tamogatott_nis-budapest_jaratot/full_commentlist/1#c37018899
Válasz erre: A Wizz Air viheti a támogatott Nis-Budapest járatot?
2019-04-04T14:27:08+02:00
2019-04-04T14:27:08+02:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Nahát, a LOT tovább terjeszkedik Magyarországon keresztül? Érdekes, csak a magyar légitársaság nem tudott megélni többé-kevésbé gazdaságosan.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36965571
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T21:41:10+01:00
2019-03-30T21:41:10+01:00
KennyOMG
http://blog.hu/user/15288
"Budapest-New York JFK járatot hetente két alkalommal. "<br />
Ot alkalommal.<br /><br />
A gepcseren ragodast kicsit unfair-nek erzem, nem maguktol csinaltak. Ettol fuggetlenul a jarat nem nagy szam, nonstop tehat kenyelmes, de szar idoben megy (tul keson er ki). En mar csak emiatt sem preferalom.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36965407
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T20:58:43+01:00
2019-03-30T20:58:43+01:00
Szabo T
http://blog.hu/user/614832
<a href="https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten?full_commentlist=1#c36963569" class="reply_nick_393555" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36963569 );">@Travis007</a>: A baratnöm is hasonló élményekröl számolt be. Ez a járat egy FOS. Senki ne ugorjon be a LOT-nak! Semmiféle szolgáltatás nem volt a gépen. <br /><br />
Ezért most épp LH/Uniteddel repül Budapest felé. A LH legújabb Economy Plus vagy Premium Economy szolgáltatásai miden pénzt megérnek. 129 dollár az upgrade és nagyobb az ülésed, van saját lábtartód, fém evöeszközöd és étlapról választhatsza tengerentúli úton. <br /><br />
LOT, seriously???
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36964993
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T19:26:53+01:00
2019-03-30T19:26:53+01:00
ansife
http://blog.hu/user/696799
ördögi kör, mivel nincs mindig tele, ezért törölnek járatokat, de mivel törölnek járatokat, kevesebben választják őket. Mi is LOT-tal mentünk volna New Yorkba, de túl sokan mondták, hogy törölték a járatukat, szóval inkább választottuk átszállással a Lufthansát. Én is sajnálom, mert elég kényelmes lenne egyenesen odajutni, de nem dobnám oda a 6 napos New Yorkomat.
https://budflyer.blog.hu/2018/12/04/tarolt_a_magyar_piacon_az_american_airlines/full_commentlist/1#c36964509
Válasz erre: Tarolt a magyar piacon az American Airlines!
2019-03-30T17:16:36+01:00
2019-03-30T17:16:36+01:00
Judit Erdős
http://blog.hu/user/917463
Kétszer is utaztunk az amerikai géppel Philaderpiába.<br />
Két jó dolgot amit el tudok mondani ,hogy a menetidő rövidebb és nem kell átszállni mivel a mi cél állomásunk is Philaderpia.<br />
A személyzet tud magyarul is , ez nagyon jó<br />
A gép nagyon le van amortizálva, az ülések koszosak. Nincs tv az üléseknél, csak egy központi vetitő, mintha a múlt században utaztunk volna. A koszt pocsék. A kiszolgálás is. <br />
Mégis örülünk hogy van, mert már idősek vagyunk és sokat jelent, hogy az utazási idő sokkal rövidebb.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36964345
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T16:10:30+01:00
2019-03-30T16:10:30+01:00
zsiba2200
http://blog.hu/user/792204
Kipróbáltam volna, de mindkét járatot töröltek idén amivel utaztam volna. Egyiket indulás előtti este, másikat egy héttel előtte. Semmivel nem volt olcsóbb mint egy rendes légitársaság, csak nem kellett volna átszálni.. #sohatöbbetlot
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36964343
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T16:08:45+01:00
2019-03-30T16:08:45+01:00
A LOT helyében november és március közt hanyagolnám vagy minimálisra csökkenteném Amerikát és Ázsiai nyaralóhelyekre reptetném a gépeket (pl. Bangkok, Kuala Lumpur, Saigon, Siem Reap). Az adatokból is látszik, hogy keveseket érdekel a fagyos, havas USA.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/29/lassan_egy_evesek_a_lot_amerikai_jaratai_budapesten/full_commentlist/1#c36963569
Válasz erre: Lassan egy évesek a LOT amerikai járatai Budapesten!
2019-03-30T12:16:28+01:00
2019-03-30T12:16:28+01:00
Travis007
http://blog.hu/user/393555
Lehet az is közrejátszik hogy a szolgáltatás színvonala nem éri el a konkurenciáét. Nekem volt szerencsém utazni az Air Európa által üzemeltetett járaton New Yorkba. A gép egyidős lehetett a Télapóval. Csörgött zörgött rajta minden, kb 4 film közül lehetett választani és videó monitornak olyan színe volt hogy inkább lekapcsoltam. Köszi de inkább <br />
repülök átszállással.
https://budflyer.blog.hu/2019/03/15/kinai_utaseloszto_kozpont_lesz_budapest/full_commentlist/1#c36929040
Válasz erre: A régió kínai légi utas elosztó központja lehet a Budapest Airport!
2019-03-21T13:57:30+01:00
2019-03-21T13:57:30+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A távol-keleti transzferre a Finnair "repült rá" nagyon, mivel a földrajzi elhelyezkedésből adódóan kedvezőbb eljutási időket tudnak biztosítani Helsinkin keresztül. Erről nem nagyon tudtam, így sokkhatásként ért a kínaiakkal tele lévő nem-schengeni része a repülőtérnek. Szinte máshova nem is indultak járatok, mint Hong Kong, Shanghai, Tokió, stb. Erről itt írtam röviden: <a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/03/16/helsinki_892">utazotodi.blog.hu/2019/03/16/helsinki_892</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/03/20/megizzasztja_a_parkolohaz_projekt_leallasa_a_budapest_airport-ot/full_commentlist/1#c36927706
Válasz erre: Megizzasztja a parkolóház projekt leállása a Budapest Airport-ot!
2019-03-21T09:43:17+01:00
2019-03-21T09:43:17+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
"mi utasok"<br />
Ez viccesen hangzik a reptér szócsöveként működő blogban...
https://budflyer.blog.hu/2019/03/17/a_legforgalmasabb_nyara_ele_nezhet_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36916452
Válasz erre: A legforgalmasabb nyara előtt áll a Budapest Airport!
2019-03-18T17:03:46+01:00
2019-03-18T17:03:46+01:00
Maglite83
http://blog.hu/user/180422
Sziasztok!<br /><br />
A charterjáratoknál lesz még tök új járat: Kalamatára (Peloponnészosz) BUD-KLX<br /><br />
Lásd:<br /><a rel="nofollow" href="https://www.ibusz.hu/charter-repulesi-informaciok-gyik">www.ibusz.hu/charter-repulesi-informaciok-gyik</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/03/12/taskentbe_tervez_repulni_budapestrol_a_wizz_air/full_commentlist/1#c36884636
Válasz erre: Taskentbe tervez repülni Budapestről a Wizz Air!
2019-03-13T08:22:46+01:00
2019-03-13T08:22:46+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Erről szerintem 4-5 éve is írtak az újságok...
https://budflyer.blog.hu/2019/03/05/uj_utasbiztonsagi_csatornat_adott_at_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36843019
Válasz erre: Új utasbiztonsági csatornát adott át a Budapest Airport!
2019-03-06T14:08:14+01:00
2019-03-06T14:08:14+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Jövő héten arra járok, meglátjuk milyen lesz. Na meg a WC-k...
https://budflyer.blog.hu/2019/03/01/szalag_kordorendszert_epit_ki_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36825649
Válasz erre: Szalag kordonrendszert épít ki a Budapest Airport!
2019-03-02T15:09:23+01:00
2019-03-02T15:09:23+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A nemzeti színű szalagot át is lehet vágni?
https://budflyer.blog.hu/2019/02/20/exkluziv_ime_a_china_eastern_airlines_budapesti_jaratanak_menetrendje/full_commentlist/1#c36813395
Válasz erre: Exkluzív! Íme a China Eastern Airlines budapesti járatának menetrendje!
2019-02-27T10:40:47+01:00
2019-02-27T10:40:47+01:00
FlyD
http://blog.hu/user/944253
Böngészem a CEA honlapját, de úgy látom, nem lehet átszállós utat foglalni :(. Fura lenne, ha ez a járat csak point-to-point utasokat szolgálna ki. A CEA-nak elég jó hálózata van Shanghaiból.
https://budflyer.blog.hu/2019/02/18/teljesen_megujultak_a_repuloteri_kijelzok/full_commentlist/1#c36779152
Válasz erre: Teljesen megújultak a repülőtéri kijelzők!
2019-02-20T14:36:06+01:00
2019-02-20T14:36:06+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Ideje volt! Nekem jópár évvel ezelőttről emlékem, hogy mikor meg akartam nézni mennyi az idő, a három táblán három külöböző időt mutatott a sarokban lévő mutatós óra. Le is fényképeztem, végülis egy reptéren nem fontos a pontos idő...<br /><br />
Már meg sem lepődtem, mikor hazafelé a géptől az épületig vivő busz infotábláján a Bucharest világított. Bezzeg ha a turista téveszti össze, megsértődünk.
https://budflyer.blog.hu/2019/02/15/tovabb_epiti_budapesti_bazisat_a_lot/full_commentlist/1#c36751238
Válasz erre: Tovább építi budapesti bázisát a LOT!
2019-02-15T21:21:31+01:00
2019-02-15T21:21:31+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Az elég vicces lenne, ha a LOT lenne Orbánék nemzeti légitársasága a luxusrepülők mellett...
https://budflyer.blog.hu/2019/02/08/repuloteri_partnereit_jutalmazta_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36713952
Válasz erre: Repülőtéri partnereit jutalmazta a Budapest Airport
2019-02-10T12:13:06+01:00
2019-02-10T12:13:06+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Azt lehet tudni, hogy a Rendőr Ezredes Úr miért kapott elismerést? Ennyire elégedett a repülőtér a rendőrség munkájával? Hány kinyitott bőrönd esetén nem lennének elégedettek???<br /><br />
Legalább a wc karbantartó/takarító cég nem kaptt díjat...
https://budflyer.blog.hu/2018/06/19/ujabb_fontos_kornyezetvedelmi_elismerest_kapott_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36713386
Válasz erre: Újabb fontos környezetvédelmi elismerést kapott a Budapest Airport
2019-02-10T10:55:45+01:00
2019-02-10T10:55:45+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Arrol nem írnak, hogy a nem működő wc-k mennyivel csökkentették a szennyvíz mennyiségét...
https://budflyer.blog.hu/2019/02/08/repuloteri_partnereit_jutalmazta_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36713306
Válasz erre: Repülőtéri partnereit jutalmazta a Budapest Airport
2019-02-10T10:43:41+01:00
2019-02-10T10:43:41+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Azt lehet tudni, hogy a rendőr ezredes úr miért kapott elismerést? Olyan elégedett a repülőtér a rendőrség munkájával? Hány felnyitott bőröndnél nem lennének elégedettek???<br /><br />
Még jó, hogy a wc karbantartó/takarító cég nem kapott díjat.
https://budflyer.blog.hu/2019/02/05/bud_plus_uj_fejlesztesi_programot_inditott_a_budapest_airport/full_commentlist/1#c36692298
Válasz erre: bud:plus - új fejlesztési programot indított a Budapest Airport!
2019-02-06T15:30:52+01:00
2019-02-06T15:30:52+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Végre lesz valami fejlesztés, ami az utasok többségét érinti, nem csak az EU-n kívülre utazókat.<br />
Vajon az új poggyászszalag mellé embereket is állítanak? Mert jelenleg az a helyzet, hogy több járatot egy szalagra dobnak és a többi üres, ráadásul 30-60 percet kell várni...
https://budflyer.blog.hu/2019/02/05/ujra_elerheto_a_first_class_osztaly_az_emirates_budapesti_jaratain/full_commentlist/1#c36670924
Válasz erre: Újra elérhető a First Class osztály az Emirates budapesti járatain!
2019-02-05T14:38:18+01:00
2019-02-05T14:38:18+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Csak szólok, hogy a képen a B777 gépeken található business ülés látható, nem a first class. Viszont a business kabin elosztása 2-3-2 (a szakma nem kis meglepődésére a felújított gépeken is), a first class az 1-2-1. A szövegben több helyen is keverve lett a business és first szolgáltatás részletei, de most nem írom újra a cikket.<br /><br />
Qatar Airways business class kabinról részletek a blogomon: <a rel="nofollow" href="https://utazotodi.blog.hu/2019/01/05/ausztralia_i">utazotodi.blog.hu/2019/01/05/ausztralia_i</a>
https://budflyer.blog.hu/2019/01/21/az_emirates_okostelefonos_alkalmazasaval_mar_otthon_megtervezhetjuk_a_fedelzeti_szorakozast/full_commentlist/1#c36583146
Válasz erre: Az Emirates okostelefonos alkalmazásával már otthon megtervezhetjük a fedélzeti szórakozást
2019-01-24T08:46:26+01:00
2019-01-24T08:46:26+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Na ez már nekem is volt a fejemben. Már csak azt kellene megoldani, hogy átszállás esetén átkerüljenek a beállítások a másik gépre is. Lehet ez is megoldható ezzel az appal, nem tudom.
https://budflyer.blog.hu/2016/09/13/a_vilag_legforgalmasabb_repuloterei/full_commentlist/1#c36550348
Válasz erre: A világ legforgalmasabb repülőterei
2019-01-19T10:52:52+01:00
2019-01-19T10:52:52+01:00
ecch
http://blog.hu/user/169780
<a href="https://budflyer.blog.hu/2016/09/13/a_vilag_legforgalmasabb_repuloterei?full_commentlist=1#c31201525" class="reply_nick_166921" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31201525 );">@adt</a>: s még az idézetében is ott van az az s betű :D
https://budflyer.blog.hu/2019/01/03/atmenetileg_osszevonja_budapesti_es_becsi_jaratat_az_air_algerie/full_commentlist/1#c36439624
Válasz erre: Átmenetileg összevonja budapesti és bécsi járatát az Air Algerie!
2019-01-04T08:41:05+01:00
2019-01-04T08:41:05+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Budapestről miért megy vissza Bécsbe?
https://budflyer.blog.hu/2018/12/29/ez_tortent_2018-ban_a_budapesti_repuloteren/full_commentlist/1#c36402382
Válasz erre: Ez történt 2018-ban a budapesti repülőtéren!
2018-12-29T13:47:17+01:00
2018-12-29T13:47:17+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
A LOT térhódítása meg kiválóan mutatja, hogy volt és van potenciál a budapesti repülőtéren, csak a MALÉV volt képtelen ezt kihasználni. Semmi bajom a lengyelekkel, de elég ciki, hogy ők fedik le a magyar piacot is, mert saját légitársaság üzemeltetésre képtelenek voltunk.
https://budflyer.blog.hu/2018/12/29/ez_tortent_2018-ban_a_budapesti_repuloteren/full_commentlist/1#c36402346
Válasz erre: Ez történt 2018-ban a budapesti repülőtéren!
2018-12-29T13:43:25+01:00
2018-12-29T13:43:25+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Na a mosdók színvonaláról ne is beszéljünk, mert az minden mérce alatt van. Kevés, koszos, törött, stb.
https://budflyer.blog.hu/2018/12/29/ez_tortent_2018-ban_a_budapesti_repuloteren/full_commentlist/1#c36402248
Válasz erre: Ez történt 2018-ban a budapesti repülőtéren!
2018-12-29T13:28:27+01:00
2018-12-29T13:28:27+01:00
UtazóTódi
http://blog.hu/user/1392311
Fantasztikus, hogy ennyi új járat és utas van, minden évben megdől az utasszám rekord. Csak az a bökkenő, hogy a check-in hall kapacitása nem változott, így manapság az épületbe sem lehet bejutni sorbanállás nélkül. Kígyóznak a sorok a check-in pultokhoz, aztán meg a biztonsági átvilágításhoz. Az egész egy túlzsúfolt, hangos, kaotikus balkáni repülőtér, a személyzet meg egyáltalán nem áll a helyzet magaslatán. Újra kellett volna nyitni az I. terminált vagy építeni egy 2C-t, nem csak a markukat tartani az utasok utan járó pénzért.
https://budflyer.blog.hu/2018/12/29/ez_tortent_2018-ban_a_budapesti_repuloteren/full_commentlist/1#c36402166
Válasz erre: Ez történt 2018-ban a budapesti repülőtéren!
2018-12-29T13:18:41+01:00
2018-12-29T13:18:41+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Azért ebből a listától nyugodtan ki lehetne húzni az azóta se igazolt pletykákat...
https://budflyer.blog.hu/2018/12/12/javulhat_a_mosdohelyzet_ferihegyen/full_commentlist/1#c36303240
Válasz erre: Javulhat a mosdóhelyzet Ferihegyen!
2018-12-13T08:04:59+01:00
2018-12-13T08:04:59+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Ideje volt, mert olyan lerobbant több vizesblokk, mint valami elhanyagolt 20 éves plázában...
https://budflyer.blog.hu/2017/04/11/harom_uj_wizz_air_jarat_indult/full_commentlist/1#c36246306
Válasz erre: Ismét bővült a Budapestről elérhető Wizz Air célállomások száma
2018-12-04T03:08:36+01:00
2018-12-04T03:08:36+01:00
Kafferbivaly Balambér
http://blog.hu/user/257608
Tárt karámokkal várják az utasokat...
https://budflyer.blog.hu/2017/04/11/harom_uj_wizz_air_jarat_indult/full_commentlist/1#c36246304
Válasz erre: Ismét bővült a Budapestről elérhető Wizz Air célállomások száma
2018-12-04T03:08:35+01:00
2018-12-04T03:08:35+01:00
Kafferbivaly Balambér
http://blog.hu/user/257608
Tárt karámokkal várják az utasokat...
https://budflyer.blog.hu/2018/12/03/nem_tartott_ki_sokaig_a_myway_airlines_budapesti_jarata/full_commentlist/1#c36241484
Válasz erre: Nem tartott ki sokáig a MyWay Airlines budapesti járata!
2018-12-03T10:56:34+01:00
2018-12-03T10:56:34+01:00
Töhötöm Kolompos
http://blog.hu/user/1197629
Azért a Volotea kicsit kilóg a tiszavirág életű startupok közül, bár a budapesti járatot nem indították el, de azért most már 7 éve üzemelnek és az indigo partnerssel is szóba hozták őket mostanában, szóval annyira nem mehet rosszul a szekér.
https://budflyer.blog.hu/2018/11/26/mar_23_millio_tagja_van_az_emirates_husegprogramjanak/full_commentlist/1#c36200164
Válasz erre: Már 23 millió tagja van az Emirates hűségprogramjának!
2018-11-26T12:43:37+01:00
2018-11-26T12:43:37+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Akkor a flydubai mégse független, hanem az Emirates-hez tartozik? Érdekes élmény lehet fapadoson gyűjtött pontokkal Emirates business class-ra foglalni.
https://budflyer.blog.hu/2018/09/07/jovobe_mutato_utasbarat_technikai_fejlesztes_a_klm-nel/full_commentlist/1#c35797745
Válasz erre: Jövőbe mutató utasbarát technikai fejlesztés a KLM-nél!
2018-09-08T13:59:35+02:00
2018-09-08T13:59:35+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Amikor az emberiség számára már bonyolult a mérőszalag használata és a szabályzat olvasása...
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35629961
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-06T22:09:18+02:00
2018-08-06T22:09:18+02:00
Punxsutawney Mormota
http://blog.hu/user/212886
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35626017" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35626017 );">@ComLo</a>: Mivel nem vagyok a saját pénzem ellensége, gyakran megnézem a konkurens járatokat is. A Qatar majdnem mindig jobb jegyárakat adott, mint a többiek, amikor éppen nem, és csak kicsivel volt drágább, akkor beugrik a pontgyűjtő reflex. Ezzel együtt amikor nem volt más lehetőségem, akkor az Emirates-cel utaztam Seychellesre. <br />
Nekem egyébként a Qatar Airways inkább üzleti alapú vállakozásnak tűnik, mint az Emirates. Sokszor bántóan üresek az Emirates gépei, pl Seychellesre. Ők ebből presztizskérdést csinálnak. <br />
Ezzel szemben azt láttam, hogy a Qatar első A380-asai Londonba és Párizsba repültek. A Dreamlinereket is fontosabb célpontokra állították be, ezért repültem egy ideig Bécsből, mert mégis jobb egy Dreamlineren ücsörögni, mint egy A321-esen. Amikor megkapták az A350-eseket azok rögtön Franfurtba repültek - szóval több átgondoltságot érzek mögötte, még akkor akkor is, ha az új dohai reptér leginkább egy megalomán lázálom. <br />
Érdekes gondolat az Air Irannal kapcsolatban... De egy valóban erős brand építéséhez a pénz kevés, rengeteg idő kell hozzá, kiváló szakemberek, és hosszú távú tervezés. És tudja a fene, hogy Iránnak van-e erre 8-10 milliárd dollárja?
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35626017
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-06T09:08:57+02:00
2018-08-06T09:08:57+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35624265" class="reply_nick_212886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35624265 );">@Punxsutawney Mormota</a>: Bevallom öszintén, nekem az öböl mentiek, csak egy ugródeszkák Ázsia felé ahol élek, nem ismerem mélyeben őket, főleg itt repülök, és itt rövid távon is, főleg fapaddal (itt amúgy a Singapore airlines, a Grauda, a Cathay Pacific absz. hozza az öbölmenti szintet). Nekem csak a "nagy" hármasról van tapasztalatom. Hallomásból amúgy még a Saudia-ról, és a Gulf Air-ről is jókat halottam.<br />
Utálok a blog.hu-n politizálni, emberek esnek egymásnak, gyilkos ösztönnel, pusztán azért mert a másik valakit szimpatikusabbnak talál ... nah mind1, nagypolitikát ebben a kérdésben nehéz megkerülni. Sokat beszéltek arról, hogy a blokád feloldását követően az Iran Air hamar felnőhet a nagyokhoz, ez a terv most visszakerült a fiókba. Ahogy az sem kérdéses, hogy a mostani szankciók az okai annak, hogy a Qatar jegyárai ekkorát estek (és hogyha igazak a hírek, a létezésük is pusztán azon múlt, hogy Szaud Arábia, és az UAE nem rohanta le Qatart tavaly). Ha esetleg elül a váltság, és visszaáll a régi árszinvonal, ha a különbség 15-20% fölé megy, árérzékeny utazóként, bármennyire kellemetlen vissza kell majd váltanom Emirates-re.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35624265
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-05T19:29:25+02:00
2018-08-05T19:29:25+02:00
Punxsutawney Mormota
http://blog.hu/user/212886
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35621475" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35621475 );">@ComLo</a>: Még az Oman Airt idecsapnám. Igaz, hogy lényegesen kisebb, mint a Qatar, hogy az Emirates-ről már ne is beszéljünk, de valahogy ilyen lehetett a Malév a daliás 70-es és 80-as években - legalábbis a nosztalgiázók szerint. Sajnos Európába nagyon keves helyre repülnek, de négy alkalommal volt hozzájuk szerencsém, és valami egészen pazar a fedélzeti ellátás.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35621475
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-05T08:51:16+02:00
2018-08-05T08:51:16+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35618427" class="reply_nick_40099" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35618427 );">@Szarazinda</a>: Hát ha sokat utazol, akkor pl az lehet fontos szempont, hogy az Emirates nem közösködik senkivel, míg a Qatar a One World tagja, így partner légitársaságoknál utazva is tudsz pontokat gyüjteni. Ráadásul az Emirates-nál olyan magas küszöbök vannak megadva, hogy szinte megléphetetlen, míg pl a Qatar-nál, már akár egy év alatti pár interkontinentális úttal elérhető dolgokat kapsz.<br />
Fent már volt arról szó, hogy a Qatar panaszkezelésével többnyire meg voltak elégedve az emberek. Az Etihad és az Emirates panaszkezeléséről személyes rossz tapasztalatom van sajnos.<br />
Ha a bázis reptereket nézed, Doha borzalmas volt, amíg át nem adták az új repteret. Azóta szerintem Abu Dhabi lóg ki lefelé a sorból.<br />
A géppark is erősen különbözik, mint írtuk, a Qatar-nál még vannak üzemben olyan 319-esek, amiken nincs szórakoztató elektronika.<br />
Fontos szempont, hogy az Etihad nem repül Budapestre, illetve hogy a Qatar a Celebi-vel pakoltat, akiknél az összes poggyászlopásos ügy volt az elmúlt 1 évben.<br />
És most csak a 3 nagy öbölmenti légitársaságról beszéltem. Európaiaik, észak amerikaiak, távol keletiek, teljesen más mentalítást képviselnek.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35618427
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T14:54:33+02:00
2018-08-04T14:54:33+02:00
Szarazinda
http://blog.hu/user/40099
Tényleg van különbség a nagy légitársaságok között? Meglehetősen sokkal repültem hosszú távú járataikon (Qatarral is), nekem tök egyformának tűntek
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35618341
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T14:37:52+02:00
2018-08-04T14:37:52+02:00
Punxsutawney Mormota
http://blog.hu/user/212886
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35617111" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35617111 );">@ComLo</a>: Nem, nem fogok mást választani, arany kártyám van, egy qpointom és qmilesom, és már többször leírtam, hogy a panaszkezelésünk pazar... Kétévente visszamegyek Seychellesre a gyerekekkel, és örömmel foglaltam náluk ismét, aztán jött a meglepi a gép láttán. <br />
Éppen a másik repülő fórumban írtam, hogy pár évvel ezelőtt Johannesburgba utaztam és két gép rohadt le. Egyrészt kb 5 percenként kaptunk felvilágosítást, másrészt félóra után hozták a vizet, harmadrészt - amikor látszott, hogy ebből nem lesz prompt indulás - mindenkit betereltek a loungeba, hogy egyenek-igyanak. Nekem a sor végén baktatva szerencsém volt, mert a lounge megtelt (ez még a régi reptéren történt), így engem meg még jónéhány szerencsést vittek a business loungeba. Egy egész éjszakás várakozás után persze még ott is szívás volt jó három órát eltölteni, de a körülményekhez képest mindent megtettek, hogy ne legyen forradalom, amíg a 22. sivatagi hangárban találtak egy működőképes szélestörzsűt. :D
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35617111
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T10:43:12+02:00
2018-08-04T10:43:12+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35616983" class="reply_nick_212886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35616983 );">@Punxsutawney Mormota</a>: megèrtem :-(<br /><br />
Amugy valamilyen szinten azèrt èrthetö a qatar is. Az ugye adottsàg hogy vannak ilyen gèpeik ès be kell àllítani öket valahovà. Seychell ugye egy nyaralójàrat. Aki hasznàlja, nagy valószínüsèggel nem fog èvente töbször ott utazni. Mèg arra is nagy a sansz, hogy többet nem megy vissza, legközelebb megnèz màst. Illetve az is simàn lehet hogy èvente azt az 1 repjegyet vette csak meg. Mig a Doha Riyadh vagy Doha Mumbai utasai kb ugyanekkora valószínüsèggel nem turistàk ès valószínüleg èvente többször repülnek.<br />
Mondhatnàm hogy vàlassz màst, de öszintèn èn a qatar-al vagyok leginkàbb megelègedve, minden nekem alternativakènt szoba jöhetö konkurenssel volt negativ tapasztalatom.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35616983
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T10:26:02+02:00
2018-08-04T10:26:02+02:00
Punxsutawney Mormota
http://blog.hu/user/212886
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35616921" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35616921 );">@ComLo</a>: Én azért nem értettem ezt a 319-es ügyet, mert annak idején nagy hiszti volt belőle, hogy amint az Etihad részesedést vásárolt az Air Seychellesben, úgy golyózták ki a Qatart az útvonalról. Vagy 5-6 évig nem is repült, tavaly sikerült újranyitnia a járatot. Az ember azt hinné, hogy a tisztelt nyaralóközönséget jobban megtisztelik, de nem... Egyébként repültem Jemenbe, Pakisztánba stb 319-essel, jellemzően egyedül, tényleg nem volt gáz. Egyrészt rövidebbek voltak az utak, másrészt rákészültem. De három kisgyerekkel, akik arra gyúrnak, hogy mit fognak nézni a tévén kissé macerás volt.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35616921
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T10:09:45+02:00
2018-08-04T10:09:45+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35616783" class="reply_nick_212886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35616783 );">@Punxsutawney Mormota</a>: A délutáni járaton nekem is mindig 321-eshez volt szerencsém (ezt fogják akkor mostantól váltani a 330-asok). Viszont kb két hete is a régi 319-es volt a reggeli Bud-Doh járaton. Amugy nekem speciel nincs vele nagy bajom, gondolom épp ezért olcsobb is mint a délutáni, ha fel van rá készülve az ember ( visz magával olvasni vagy néznivalót, vagy jó társasággal megy akivel lehet beszélgetni) tök kibirható az az 5 óra. A Seychelli járatot nem tudom, amerre én megyek tovább 787-esekkel illetve 380-asokkal repüli a qatar már rég.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35616783
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T09:30:37+02:00
2018-08-04T09:30:37+02:00
Punxsutawney Mormota
http://blog.hu/user/212886
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35613357" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35613357 );">@ComLo</a>: Már jó régen A321-esekkel repüli, azokon van szórakoztató elektronika. Az újranyitott seychellesi járatot repüli illetve tavaly még azzal repülte egy ősrége A319-sel, amelynek elkezdték a felújítását, de valahol félúton megálltak. Kissé eklektikus volt a gép belseje.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35616531
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-04T07:44:32+02:00
2018-08-04T07:44:32+02:00
Provokat Úr
http://blog.hu/user/724155
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611863" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611863 );">@drover(fanyul társa)</a>: Baszki, 1943 óta Ferihegyen van a reptér. Ha Te és más hőzöngű társaid azelőtt költöztetek oda, akkor van miért tépni a pofátokat. Ha nem, akkor szerintem inkább maradjatok csendben, mert akkor is tudtad, hogy fejed felett fognak elhúzni a gépek, mikor megvetted a lakásodat/házadat. Ha nem tetszik, költözz el.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35615855
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T22:18:54+02:00
2018-08-03T22:18:54+02:00
lobster thermidor
http://blog.hu/user/468742
Csak szólok, hogy nem egy akkora nagy durranás az A - 330 sem, de legalább csak minden második ülés lábhelyéből vesz el jelentős részt a padlóra szerelt elektronikát rejtő doboz szemben a Dreamlinerrel, ahol minden utas élvezheti az elcseszett lábhelyet, és az átlagon aluli keskeny üléseket.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35614385
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T16:46:37+02:00
2018-08-03T16:46:37+02:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35613099" class="reply_nick_43665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35613099 );">@szcsongor</a>: <a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35613277" class="reply_nick_93833" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35613277 );">@ComLo</a>: Ti is aztán jól ismeritek Pestet... Reptér mellett? Zugló legalább 6-8 km-re van onnan légvonalban, ha nem több. A reptér mellett a 17. és a 18. ker. van, nem a 14. És az újabb pályát illegálisan közel építették a lakott területhez, szóval ez nem az ott lakók hibája.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613563
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T14:12:52+02:00
2018-08-03T14:12:52+02:00
lavor
http://blog.hu/user/134093
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35612847" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35612847 );">@drover(fanyul társa)</a>: Lélegezz... egy mérföldre lakom a finalen, és ha majd unom a zajt, elköltözöm.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613357
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T13:43:15+02:00
2018-08-03T13:43:15+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
Amúgy a poszthoz:<br />
Azt azért jó lenne tudni, a másik két járatot (tehát a reggeli Bud - Doh, és az újat) mivel repüli a Qatar.<br />
Eddig (tapasztalataim szerint), az volt a jellemző, hogy a reggeli járat ugyan olcsóbb volt, de arra jellemzően a régi A320-asokat tették a Doha-iak, amin nem volt fedélzeti szórakoztató elektronika. Cserébe minden utazási iroda azt használta DK Ázsiába utazó csoportjaihoz, és volt minden ami miatt inkább nem szólalt meg az ember magyarul ("Nincs TV baszod' Jóli!", "Köcsögök, én akkor is marhát kérek, mi az hogy elfogyott", "Nah akkor majd inkább jól berugunk, ugyis ingyé' van", + állva sörrel a kézben beszélgetés a folyosón, és persze az elmaradhatatlan örjöngő, füttyökkel kisért leszállás).
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613277
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T13:30:15+02:00
2018-08-03T13:30:15+02:00
ComLo
http://blog.hu/user/93833
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611863" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611863 );">@drover(fanyul társa)</a>: Az ezzel foglalkozó facebook csoportban sem egészen értettem hogy "akit nem érint az ne szoljon bele" felkiáltással miért hajtják el azt aki nem ért eggyet az ott élőkkel.<br />
Baze' egy reptér mellett laksz! Mit vársz madárcsicsergést? Mit hittél, miért került annyiba a ház? De leginkább: évi több mint 10 millió ember szívjon, hogy te jól tudj aludni? Építsenek más repteret, hogy neked jobb legyen? És az ott élőkkel mi lesz? Nem ülsz te fordítva a lovon?<br />
Van egy adottság: ez az ország legnagyobb forgalmú reptere. Ezt elköltöztetni, vagy pláne korlátozni, iszonyat drága, és mindenki brutálisan szívna miatta. <br />
A legjobb egyébként, hogy annyira abszurd a felvetés is, hogy még a saját önkormányzatotok sem hajlandó érdemben foglakozni a dologgal, pláne nem hogy valaki érdemben tegyen is valamit.<br />
A szörnyű, hogy szerintem ezzel ti is tisztában vagytok. Az egész hözöngést azért csinálja pár ember, hogy majd valami simlis ügyvéd, valami gumijogszabályra hivatkozva, kártérítés címén egy kis alazsminát leszakítson nektek.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613259
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T13:28:07+02:00
2018-08-03T13:28:07+02:00
baupexim1
http://blog.hu/user/208087
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611739" class="reply_nick_658873" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611739 );">@Stefánia vagdalt</a>: ennyi. Mindenki fícsör, maintenance, wannabe és egyéb szavakat írkál mindenhol. Magyarul kéne írniuk, ha már ebben az országban élősködnek. Elhiszem, hogy jártak 2x külföldön buszos túrán és elfelejteni madzsart, de csak magukat járatják le.<br />
Ja a poszt? Az tetszett :)
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613107
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T13:03:13+02:00
2018-08-03T13:03:13+02:00
szcsongor
http://blog.hu/user/43665
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611863" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611863 );">@drover(fanyul társa)</a>: Ja és a repülők nem kanyarodnak, hanem fordulnak :)
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35613099
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T13:01:57+02:00
2018-08-03T13:01:57+02:00
szcsongor
http://blog.hu/user/43665
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35612847" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35612847 );">@drover(fanyul társa)</a>: Persze, majd a nemzetközi repteret fogják arrébvinni, csak mert egyes ott élők elfelejtették, hogy amikor odaköltöztek, már ott volt egy reptér, ami zajjal jár.<br /><br />
"a megengedett határ alatt berepülő - felszálló repcsik miatt"<br />
Biztos lehetsz benne, hogy nem a megengedett határ alatt repülnek. Az egyes légterek kiterjedése és az induló és érkező útvonalak koordinátái, az egyes pontok magassága pontosan rögzítve van, amihez tartaniuk kell magukat.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35612847
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T12:14:16+02:00
2018-08-03T12:14:16+02:00
drover(fanyul társa)
http://blog.hu/user/597233
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35612733" class="reply_nick_134093" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35612733 );">@lavor</a>: <br />
Gyere ide lakni, aztán támogasd a budapesti repirányítást. A ferihegyi repteret nem hogy fejleszteni kell, hanem meg kéne szüntetni, és kivinni a pusztába. Zugló nem egy iparterület vagy hasonló. Itt emberek laknak, akiknek e nélkül is nagy zajterhelést kell elviselni. <br /><br />
onlajnok<br />
Persze hogy nem. De egy ilyen adottságú reptérre nem lehet végtelen számú és nagyságú forgalmat begyűjteni.
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35612733
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T11:50:42+02:00
2018-08-03T11:50:42+02:00
lavor
http://blog.hu/user/134093
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611863" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611863 );">@drover(fanyul társa)</a>: Súlyos agyhalál lépett fel nálad, csak a lélegzésre koncentrálj...
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35612269
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T10:27:48+02:00
2018-08-03T10:27:48+02:00
onlajnok
http://blog.hu/user/163528
<a href="https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat?full_commentlist=1#c35611863" class="reply_nick_597233" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35611863 );">@drover(fanyul társa)</a>: nyilván a légitársaság mondja meg egy reptéren, hogy melyik pályáról és milyen irányba akarnak felszállni/leszállni....
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35611887
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T09:10:53+02:00
2018-08-03T09:10:53+02:00
vbn
http://blog.hu/user/775835
Ez meg most pörög a Homáron:<br /><br /><a rel="nofollow" href="https://homar.blog.hu/2018/08/01/karterites_helyett_ingyen_gyorskotozot_ajanl_a_vilag_egyik_vezeto_legitarsasaga_a_zarhatatlanna_valt">homar.blog.hu/2018/08/01/karterites_helyett_ingyen_gyorskotozot_ajanl_a_vilag_egyik_vezeto_legitarsasaga_a_zarhatatlanna_valt</a>
https://budflyer.blog.hu/2018/08/01/megerkezett_budapestre_az_elso_qatar_a330-as_repulogeppel_teljesitett_jarat/full_commentlist/1#c35611863
Válasz erre: Megérkezett Budapestre az első Qatar A330-as repülőgéppel teljesített járat!
2018-08-03T09:05:40+02:00
2018-08-03T09:05:40+02:00
drover(fanyul társa)
http://blog.hu/user/597233
Persze ezek is Zugló felett fognak fel - le szállni. Ez bezzeg nem érdekli a karácsonytársaságot. Egy csomó faszságot pénzelnek "élhetőbb környezet "címszó alatt, de az nem érdekli őket hogy éjszakákat nem lehet aludni, este ablakot nem lehet nyitni a megengedett határ alatt berepülő - felszálló repcsik miatt. Nagyon szeretik hét végén ide terelni a masinákat. Főleg a rettenetes kínlódással felszálló, egyszerre kanyarodó és emelkedni próbáló nagy és óriásgépeket, amik hosszú percekig rezgetik az ablakot még akkor is, amikor már Érd felett vannak. Egyszer valamelyik visszacsúszik és kinyír pár száz embert. Szóval menjen a katari járat máshova.