Újgenerációs A380-as és B777-es gépek érkeznek az Emirateshez

emiratesprom.jpgMegkezdődött az újgenerációs Airbus 380 és Boeing 777-300ER repülőgépek szállítása az Emirates-hez. Az első új típusú A380-as, a 85. A380-asként ebben a hónapban érkezett a légitársaság flottájába, de novemberre várják még generációjából elsőként egy Boeing 777-300ER szállítását is, felső kategóriájú Business osztályú ülésekkel és további újításokkal.

Az új típusú gépek érkezése összhangban áll a légitársaság modern, környezetbarát flotta kiépítése céljából történő folyamatos befektetéseivel, valamint az utasok számára biztosított magasabb szintű kényelemre és biztonságra való törekvésével, melyet 2016. február 1-től már a a magyar utasok is élvezhetnek köszönhetően a modernebb Boeing 777-300ER típusú repülőgépek budapesti útvonalon történő forgalomba állításának.

Újgenerációs Emirates Airbus 380

Az ikonikus Onboard Lounge és a First osztályon található fedélzeti Shower Spa mellett az újgenerációs Emirates A380 – 388Q számos új funkcióval, többek között továbbfejlesztett üléskonfigurációval rendelkezik. Ez az első az ebben a pénzügyi évben várt hét repülőgépből, ezen felül további 51-et rendelt az Emirates. A személyzeti pihenő áthelyezésével 25-tel több ülésnek jutott hely az Economy osztályon, a bővítés így összesen 426 utas fogadását teszi lehetővé az alsó szinten. A First és Business osztályú ülések száma 14, illetve 76 marad.

A számos újítás mellett még elegánsabb designt kapott a Business osztály: a plafon megemelésével tágasabb és pazarabb térben élvezhetik a repülést az utasok. Az Emirates újgenerációs A380-asán a középső folyosókra kerültek a 28%-kal megnövelt fejfeletti tárolók. Az Airbus 380-as új generációja a tervek szerint több hosszútávú útvonalat teljesít majd.

A Boeing 777-300ER új generációja

Az Emirates az új Boeing 777-300ER típus érkezését november végétől várja. Ez lesz az első a hatból ebben a pénzügyi évben, amelyet további 27 darab B777-es követ. Az új repülőgépen a továbbfejlesztett Business osztályú ülések vízszintesig döntve 78 inch (kb. 198 cm) hosszúságú ággyá alakíthatók, egy minibárral és az iparág legnagyobb, 23 inch (58 centiméter) átmérőjű fedélzeti képernyőjével kiegészülve.

Az Economy osztályon az üléskonfiguráció újítása mellett az utastérbe két további ülés került, amellyel az osztály teljes befogadóképessége 306-ra növekedett. A First és a Business osztály üléseinek száma 8, illetve 42 maradt.Friss megjelenést kaptak a Boeing 777-esek illemhelyei is: a fa kivitel és a világítás megnövelése mellett az oldalfali panel is új designnal bír. Az üzemanyag-takarékos repülőgépektől megnövekedett környezeti teljesítményt várnak, amellyel  2%-kal alacsonyabb lesz az üzemanyag felhasználásuk.

Teljeskörű fedélzeti szórakoztatás: WIFI a fedélzeten!

Miután az Emirates az utolsó A330-as és A340-es repülőgépét is nyugdíjazta, teljes flottája A380-as és B777-esekből áll. Ennek köszönhetően a repülés közben elérhető szórakozási lehetőségek teljes körűen működnek, a díjnyertes ice fedélzeti szórakoztatórendszer 2600 csatorna közötti választási lehetőséget ad az utasok kezébe.

Jelenleg az Emirates flottájának 85%-a rendelkezik Wi-Fi-vel a fedélzeten, beleértve az összes A380-ast. Emellett 108 repülőgépen élő műsorok is elérhetők, kilenc sport- és hírcsatornával. Mivel hosszútávú utazásuk során az Emirates utasainak közel 90%-a csatlakozik a Wi-Fi-hez, a légitársaság folytatja az ezzel kapcsolatos fejlesztéseket havonta egyre több Wi-Fi-vel és élő TV közvetítéssel rendelkező repülőgép biztosításával.

Ne feledd továbbra is tart a blog nyereményjátéka, melyről bővebben itt olvashatsz!!! Játssz te is!

Friss hírek, érdekes videók és információk a BUDflyer Facebook oldalán is! Likeold és oszd meg másokkal is! Kövess Twitteren is: BUDflyerblog