LATAM: bemutatták az új repülőgép festést!

Bemutatta a megújult arculathoz kapcsolódó új festését a Dél-amerikai fuvarozó a LATAM. A LATAM márka még 2012-ben jött létre a chilei LAN és a Brazil TAM légitársaság egyesülésével. A fúzióval célja volt, hogy a dél-amerikai légitársaságok az európai versenytársakhoz felzárkózzanak, valamint működésük együtt gazdaságilag hatékonyabb legyen. 

 

Az új festést jelenleg két LATAM gép viseli, egy Boeing 767-es, és egy Airbus A319-es gép. De júniustól a flottába érkező új Airbus A350-es, és Boeing 787-es gépek is LATAM festésűek lesznek.

 

Az új festés alapja a fehér törzs, valamint az új vállalati logó meghatározó színei a korall, és az indigó. Az első új festésű Boeing 767-300ER géppel üzemeltetett járat május 1-jén fog közlekedni Rio de Janeiro és Genf között, hogy elszállítsa az olimpiai lángot.

 

Az első menetrendszerinti kereskedelmi járat, viszont május 5-én fog elindulni között Sao Paulo Guarulhos és Santiago között 767-es géppel, míg az Airbus A319-es gép  Santiago-Lima és Sao Paulo-Brazíliaváros között fog közlekedni.

 

Az év végére több mint 50db repülőgépet terveznek átfesteni és ellátni az új arculati elemekkel. A teljes flotta festése 2018-ra lesz egységes.

 

A LATAM légitársaság a Oneworld légiszövetség tagja.

 

 

Friss hírek, érdekes videók és információk a BUDflyer Facebook oldalán is! Likeold és oszd meg másokkal is!

 

Forrás: flightglobal / hunair / flightglobal

 

Kép: LATAM