Díjeső a Qatar Airways-nél!

Mind magyar, mind nemzetközi szinten is rangos elismeréseket sikerült bezsebelnie a dohai központú Qatar Airways légitársaságnak, mely a Skytrax idei listája alapján már a harmadik éve a legjobb Business Osztály díját nyerte el a brit elemzőcég az utasok körében végzett anonim felmérése alapján. A Qatar Airways mindezek mellett a világ második legjobb légitársasága lett az összesített ranglista alapján, így a Közel-Kelet legjobb légitársasága is egyben, valamint a legjobb Business ülés és First Lounge szolgáltatást nyújta az utasai számára.

skytrax_kep.JPG

A londoni Langham Hotelben megtartott díjátadó ünnepségen ismét a többszörös díjnyertes légitársaság mondhatja magáénak a világ legjobb üzleti osztálya címet, amelyet összességében hatodszorra nyert el.

A Qatar Airways Csoport vezérigazgatója Mr Akbar Al Baker és a Hamad Nemzetközi Repülőtér vezérigazgatója Mr Badr Mohammed Al Meer vették át a díjakat.   

A Világ Legjobb Üzleti Osztályáért járó díj mellett hetedik alkalommal gondolták úgy az utasok, hogy a Qatar Airways a legjobb közel-keleti légitársaság. További elismerés az utasok részéről, hogy második éve a légitársaság mondhatja magáénak az első osztályon utazókat kiszolgáló legjobb lounge díját is. A Qatar Airways innovatív Qsuite terméke pedig méltán nyert a legjobb business ülés kategóriában.

A Qsuite a légitársaság által szabadalmaztatott termék, amely első osztályú élményt nyújt a business kabinban. A Qsuite az iparág első olyan terméke, ahol az ülés kétszemélyes ággyá alakítható. Az utasok nyugalmát és magánszféráját pedig az üléseket elválasztó panelek biztosítják. A légitársaság ezt a teméket 2017 márciusában a berlini ITB kiállításon mutatta be és kiemelkedő sikert aratott ezzel az innovatív termékkel. Ezek a díjak bizonyítják a Qatar Airways szolgáltatásainak páratlan színvonalát és hogy a légitársaság továbbra is megtesz mindent annak érdekében, hogy elnyerje utasainak bizalmát.

A Qatar Airways Csoport vezérigazgatója Mr. Akbar Al Baker így nyilatkozott:

Ezek a rangos díjak is azt mutatják, hogy a légitársaság igen rövid idő alatt is milyen messzire jutott. 20 év alatt egy regionális légitársaságból globális légitársasággá fejlődtünk elköteleződve az innováció és a legmagasabb színvonalú szolgáltatások iránt. A szabadalmaztatott Qsuite termékünk is ezt  képviseli és forradalmian új mércét jelent az iparágban. Az, hogy ilyen díjakat kaptunk, az országunk ellen irányuló illegális blokád ellenére is, tükrözi elkötelezettségünket a kiválóság, az innováció iránt és hogy utasainknak  a legjobb szolgáltatásokat nyújtsuk a levegőben.Mivel a Skytrax díjakat az utasok szavazatai alapján kaptuk, ez visszaigazolás számunkra és még inkább növeli annak jelentőségét, hogy folytassuk utasközpontú stratégiánkat lojális ügyfeleink legnagyobb megelégedésére.”

A Qatar Airways az ezen a héten Farnborough-ban megrendezett légi bemutatón több nagyerejű bejelentést is tett. Díjnyertes és növekvő flottájából bemutatott hat repülőgépet és a látogatókat vendégül látta a fedélzeten is. A nyitó napon öt Boeing 777-300ER teherszállító gépre kötött szerződést, amellyel tovább bővíti cargo flottáját és bemutatta a Qatar Execuite charter részleg  legfrissebb repülőgépét, egy Gulfstream G500-t, ami idén csatlakozik a private jet flottához.

Az idei évben a légitársaság több új útvonal megnyitását tervezi, például a fülöp-szigeteki Cebu és Davao, a maláj Langkawi, vagy a vietnámi Da Nang városába.

 

Magyarországon is díjjal jutalmazták az utazók a Qatar Airways-t!

 

business_excellence_qatar_airways.jpg

A Qatar Airways 2016. után 2018-ban ismét elnyerte a Legjobb légitársaság közönségdíját a Business Traveller Hungary, az üzleti utazók magazinjának olvasói szavazatai alapján.

A díjat az üzleti magazin 9 kategóriában szakmai zsűri és a saját olvasói szavazatai alapján ítéli oda. A szakmai zsűri döntése alapján kategóriánként három jelölt szerepelt a listán, a szavazók ezek közül választhatták ki az általuk leginkább elismert szolgáltatókat, egyúttal lehetőségük nyílt saját jelöltet is állítani. Utóbbiak közül a legtöbb jelölést kapott szolgáltatók közönségdíjat kaptak.

A Qatar Airways számára megtiszteltetés, hogy negyedik alkalommal kapta meg az elismerést, ezzel is megerősítve piaci pozícióját Magyarországon az utasok és az üzleti partnerek körében. A díjat Sárik Tamás, Sales Manager – Hungary and Slovakia és Szabó Petronella, Marketing and E-commerce Executive vették át a Qatar Airways magyarországi csapatának képviseletében. Ahogy  Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója kiemelte: ma Magyarországon ez az egyetlen olyan elismerés, amely az üzleti utaztatásban – a hazai turizmus számára különösen fontos szegmensben – kimagaslóan teljesítő szolgáltatókat díjazza. A szektorban rejlő komoly piaci potenciált szerencsére évről-évre egyre több cég és szolgáltató ismeri fel.

A Qatar Airways immár több, mint 7 éve van jelen a magyar piacon. A légitársaság az elmúlt években folyamatosan fejleszti az itthoni működését, hiszen a Cargo üzletágával is jelen van a budapesti légikikötőben, valamint augusztus 1-jétől a Doha és Budapest között közlekedő délutáni járatán már szélestörzsű Airbus A330-as gépekkel fogja repülni. De a nagygépes csere mellett augusztus 4-től egy újabb, szám szerint a 3. járatpárt is beállítja az útvonalra a hét négy napján a téli menetrendi forduló kezdetéig.

Az üzleti utazóknak és utaztatóknak szóló Business Traveller Hungary magazin 2003 óta van jelen a hazai piacon, olvasótábora évről-évre bővül.

Tetszett amit olvastál? - További friss, és érdekes információért kattints a blog Facebook oldalára. Itt nyomhatsz egy LIKE gombot!