A Lufthansa is felveszi a harcot a magyar piacon az észak-amerikai utasokért!

1461545830490.jpg

Új tarifával (Economy Light) és marketingkampánnyal próbálja népszerűsíteni észak-amerikai útvonalait a Lufthansa Csoport.

2018 nyarától a Lufthansa Csoport utasai immár az új, Economy „Light” díjszabást is választhatják a Lufthansa, a SWISS, a Brussels Airlines és az Austrian Airlines észak-amerikai járatain. Az új alaptarifa az ártudatos utasok számára a legolcsóbb választás, ha csupán kézipoggyásszal utaznak és nem igényelnek semmilyen rugalmasságot a jeggyel kapcsolatban. Az utasoknak egyéni igényük szerint további felárért lesz lehetőségük feladni csomagjukat vagy kiválasztani ülésüket. A fedélzeti ellátás azonban továbbra is térítésmentesen jár az Economy „Light” jegyet vásárló utasok számára is.

A Lufthansa tavaly október óta tesztelte a Light díjszabást néhány kiválasztott útvonalon Skandinávia és Észak-Amerika között. A Svédország, Dánia, Norvégia és bizonyos észak-amerikai célpontok között közlekedő járatokon az utasok már az alapáron foglalhatnak, ha csak kézipoggyászt visznek magukkal.

Az új Economy Light jegy kategóritát felfoghatjuk, úgy is, mint a Lufthansa Csoport legújabb "harci eszköze" a mostanság elszaporodó low-cost transzatlanti járatokra és a megváltozott utazási szokásokra regagálva.

Az európai járatokon már működik a rendszer

A Lufthansa Csoport légitársaságai 2015-ben vezették be a „Light” tarifát európai járataikon. A díjszabások alapvetően a feladható csomag, az ülésfoglalás, a lemondási és átfoglalási opciókban különböznek. Ugyanakkor minden ár tartalmazza az utazást, a fedélzeti bőröndöt 8 kg súlyhatárig, snackeket és üdítőket, előre kijelölt ülőhelyet, továbbá törzsutasok számára a bónusz és státusz mérföldeket.

Online kampány és kedvezményes ár Magyarországon

A Magyarországról Észak-Amerikába tartó utasok közül évek óta a Lufthansa Csoport járatait választják a legtöbben. A Lufthansa Csoport 2017-ben 37,5%-os piaci részesedést ért el a Budapest és az USA, illetve Kanada közötti útvonalakon. A Lufthansa légitársaság hetente 283 járatot üzemeltet a két ország 23 célállomására. A magyar utasok csak New Yorkba napi 11 kapcsolat közül választhatnak és Budapesten kívül akár Debrecenből is indulhatnak. A légitársaság május 24-étől Magyarországon futó marketing és pr kampánya a Lufthansa amerikai hálózatára fókuszál, a Lufthansa Csoport oldala alatt hamarosan pedig egy online játék is indul, amelyben a 23 Lufthansa-célállomás közül legalább hármat kell felismerni a játékosoknak, aki pedig az összes várost felismeri, az kétszeres eséllyel indulhat a játék sorsolásán, melynek fődíja egy két személyre szóló, Észak-Amerikába érvényes Lufthansa-repülőjegy. A kampány időszaka alatt továbbá minden résztvevő egy 10 000 forint értékű kedvezménykupont kap, amelyet bármely Lufthansa-repülőjegyre beválthat.

Fénykép: Traveller

Tetszett amit olvastál? - További friss, és érdekes információért kattints a blog Facebook oldalára. Itt nyomhatsz egy LIKE gombot!